Zpětné odkazy kvalitně#SEO #SEM

tvorba webu zadarmo

Publikováno 08.12.2012 v 15:01 v kategorii Novinky, přečteno: 85x

Udělat skutečně dobrou internetovou stránku, ale nebude vůbec jednoduché. Užitečné web musí dodržovat pár elementárních podmínek. Začínaje logickým umístění grafický prvků, přes dobrý textový obsah, přehlednou grafiku, správnou stavbu atd. Uvažovat o tom, že požádáte známého nebo jeho syna na studiích aby Vám v jednoduchém html kódu poslepoval webové stránky, určitě už nikdo nebude. Oslovte raději profesionální tvůrce www stránek, ti určitě následují nejnovější trendy a přání svých klientů. Pokud Vám nevyhovuje realizace webových stránek přes firmu, která vše zařídí, můžete se v pohodě obrátit na konkrétní odborníky jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou čas byly (a ustavičně jsou) základem seo, nebo raději, faktory ovlivňující hodnocení www stránek a dohromady i jeho pozici ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, důvěryhodnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text v první řadě. Ale dneska už může být jasné, že účinek anchor textu v odkazech ztrácí svou cenu - ověřený fakt. Váha anchor textu se snižuje z pohnutek jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních technik. Mohli bychom najít, že google klade v první řadě největší důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Budovat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (nejspíš) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Mnoho manažérů internetových stránek vrážejí obrovské prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC systémů, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost www stránek, to je jistě dobré, ale pokud web není dobrý a nevede návštěvníka tam kam chceme, jsou to zbytečně utracené prostředky. Skvělý web prodává, tedy směřují k našemu cíli. V opačném případě skvělý web bez návštěvníků stejně nám žádný zisk nepřináší. A může být pozdě na to zjišťovat proč web nefunguje, když tolik platíme za reklamu a seo. Svěřte proto vytvoření internetových stránek skutečným profesionálů s bohatými referencemi od spokojených klientů.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz