tvorba webu zadarmo
Publikováno 08.12.2012 v 15:01 v kategorii Novinky, přečteno: 85x
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou čas byly (a ustavičně jsou) základem seo, nebo raději, faktory ovlivňující hodnocení www stránek a dohromady i jeho pozici ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, důvěryhodnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text v první řadě. Ale dneska už může být jasné, že účinek anchor textu v odkazech ztrácí svou cenu - ověřený fakt. Váha anchor textu se snižuje z pohnutek jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních technik. Mohli bychom najít, že google klade v první řadě největší důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Budovat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (nejspíš) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz